01 oktober 2010

Trollhassel & strikkekasse..

For en liten stund tilbake fikk jeg en stor bunt med trollhassel som jeg har plassert litt rundt omkring, de største greinene fikk plass i hjørnet sammen med "strikkekassa" mi:)




kassen med strikketøyet mitt var noe som stod igjen i huset når vi kjøpte det, og gjør nå god nytte for seg :) 



Den bærer preg av at den er godt brukt, men det syns jeg er litt av sjarmen.


I kveld blir det levende lys, x-faktor og familiekos! Bedre blir det ikke:)
Ønsker alle en strålende kveld!


Klem fra Kine




2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har fått deg!! Du har kommet godt inn i det allerede;) Hehe... Veldig koselige bilder også! Her skal jeg følge med;)

    SvarSlett
  2. hei :)

    Takk for koselig innlegg.
    Koselig blogg du har:)
    God helg til deg osgå!

    Camilla

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥