21 oktober 2010

krøgenestunet..

I går reiste jeg en liten tur innom krøgenestunet for å kjøpe litt høstvarer, litt lyng til å pynte med var planen.. Men når jeg kom dit så hadde de jo så mye annet fint også for og ikke snakke om servicen. så kom hjem med litt av hvert:)

Falt så for dette skjønne zinkhuset, også kom jeg hjem med pletter i luften og to zink-lysbeholdere.. 





Litt roser til å pynte opp med, en ny lysestake og selvsagt lyngen jeg i utgangspunktet skulle ha!







Se så nydelig farge også var de så fine og fyldige, falt pladask! Så må bare få takke de skjønne damene på krøgenestunet for topp service og en god handel!! :) 
var strålende fornøyd når jeg kom hjem. er nok ikke lenge før jeg tar turen ut dit igjen.


Klem fra Kine

3 kommentarer:

  1. hei Kine.
    åå så fine ting du tok med deg hjem,pletter i luften er bare såå vakkert,
    ja de er flinke på Krøgenes,
    å mye fint har dem,lommeboken skulle vært full.
    ha en fin dag.
    klem

    SvarSlett
  2. Så mane fine ting du har kjøpt:) Når det er god service og fine varer er det ikke enkelt å ikke handle mer enn man i utgangspnktet hadde tenkt:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange flotte ting du fant. Likte veldig godt lyktene i zink og de flotte rosene. Koselig å pynte med litt høstting nå når det er så mørkt ute. Ønsker deg en flott helg!

    Klem fra Thea

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥