04 oktober 2010

stråmønster tro?!

Fikk te kopper med skåler av mine besteforeldre som visstnok skal være etter mine tippolderforeldre, og de har selvsagt fått plass i glasskapet i stua.

De kommer til å stå der til pynt, er tynt som eggeglass så tror ikke jeg tørr bruke de...
Mønsteret på de er utrolig likt stråmønsteret men er veldig usikker på hva det er så da spør jeg dere; Vet dere hvilket mønster det er?
Mine tippolderforeldre kjøpte disse når de jobbet på sjøen, jeg vet ikke hvor...
De er stemplet med import.
håper noen vet noe :)

klem fra kine

2 kommentarer:

  1. Hei på deg vennen :)
    Jeg har ikke greie på hvilket mønster det er på disse, men det er det sikkert noen som gjør vettu :)

    Ja nå er det endelig deilig i heimen :) Mannen er kommet hjem og det var så godt. Men formen er ikke på topp da ;( Litt kjipt, men håper det gir seg snart.

    Ha en nydelig dag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. hei Kine.
    ååå så nydelige de er,vet ikke om det er strå mønster,men det ligner,men fine er de uansett,ta med bilde av ddem til han som driver antikkbutikk på langbrygga å spør..
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥