24 juni 2012

Har skjedd mye..

Det har skjedd en del siden sist jeg var her inne, jeg har begynt å trene med min gode venninne Nina som jeg også har utnevnt som min pt;-) og det er utrolig godt for kropp og sjel! Humør og overskudd er på vei tilbake, og det ser ut som om jeg snart kan tilbake i noe jobb!! Dagene nyter jeg sammen med mine nære og kjære, og endelig ser det ut til å gå min vei! Deilig!!
Ønsker alle en nydelig søndag enten det er sol eller regn! Nyt den!



Minsten oline som ikke er så veldig liten lenger..



Eldstemann Amalie som har vært med på løpskarusell.




Meg og min kjære på Rhodos!




Meg og skjønneste Nina som også er min pt;-)

Klemmer fra Kine!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hei snuppa! Koselig å se ett innlegg igjen!:) Og at jeg blir nevnt, er jo kjempestas :D Haha..:) Du er kjempeflink og jeg er stolt av deg! God klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble inspirert når jeg var inne og så på bloggen din:-) ses i morra snuppa!! :-)

      Go klem tilbake:-)

      Slett
  2. nice article, and say thank you
    .
    please open my website
    .
    ITTELKOM JAKARTA

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥