30 oktober 2010

nesten ferdig.

Har tatt litt tid å få ferdig denne buksa til lillesnupp, men har vært så mye annet å gjøre også så da har den blitt lagt til side..
men nå er den ferdig strikket så var da planen å applikere noe på den (etter et godt tips fra gul hverdag), vet jammen ikke helt hva det blir enda men det finner jeg vel snart ut:) 
sånn ble resultatet:)

Så nå sitter jeg og grubler på hva jeg skal begynne på.. hehe :)
burde kanskje finne ut hva jeg skal ha på beinet først?! ;-)


Ha en fin kveld:)

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Og WOW, så flink du er!! Den buksen var supersøt! Skulle ønske jeg kunne strikke... :)

    SvarSlett
  2. hei på deg.
    skal si du er flink å strikke,så fin denne ble.
    ha en flott søndag alle sammen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei♥
    Kjempe fin bukse da!
    Du er veldig flink:)

    God søndag♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. så fin bukse, flink er du:) Gleder meg til å se hva du "pynter" den med:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei du!
    Så fin ullbukse! Flink du er :)
    Skulle ønske jeg var en strikker, her går det i Janus ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Jøss, tydeligvis lenge siden jeg har vært inne å kikket... Leste over innlegga dine, og tror ikke jeg har lest siden du hadde vært i bruktsjappa på Vrådal. Mange koselige innlegg, og mange fine bilder:) Så fint dere hadde fått det i gangen!! Og fin bukse:) Vi skulle tatt en playdate en dag, så må jeg se hvordan det er hos dere nå:) Det skjer stadig noe... Klem!

    SvarSlett
  7. Så flink du er Kine <3
    Klem fra Svigers <3

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥