02 oktober 2010

Bursdagsfeiring!



Er ikke noe å legge skjul på at jeg eeelsker bursdager.. Og i dag har jeg bursdag, hurra for meg.. ;)
Idag er jeg halvveis til 50, hehe har fått høre det noen ganger idag ja.. :)
Så idag har det vært fullt hus, kjempe koselig!!
Dagen begynte med at min fantastiske mann og eldste datter vekket meg med bursdagssang og pakker, kunne ikke fått en bedre start på dagen:)
Også har jeg fått sååå mye fint!! Så i kveld har jeg kost meg med å gjøre litt om (igjen).. :)
Fått masse fint i greengate idag, er kjempe fornøyd! :D Har også fått på plass de nye zinkhusene mine.
Dette kortet var noe mamma fant hjemme hos seg, det er fra mine olderforedre som jeg fikk i dåpen min. syns det er så fint :) 
Måtte dille litt på spisestuebordet også.. 




Jeg har hatt en helt topp dag og håper dere også har det, ønsker alle en fortsatt god helg.

Klem fra Kine



1 kommentar:

  1. gratulere med dagen din,
    sååå mye fint du har fått,GG er jo bare topp, tenk halv veis til 50 du..jeg er godt over....50..
    hihi,skal si tiden raser av gårde,nesten ikke til å tro,
    fint det ble med sink husene dine der.
    ha en flott søndag med alle dine.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥