18 oktober 2010

bruktsjappa på vrådal..

På fredag tok jeg turen til bruktsjappa på vrådal, og det som møtte meg der var et syn jeg sent vil glemme.. hehe var brakker og kontainere og telt og det som verre var..
men gud som jeg koste meg selvom det var utrolig mye søppel der.






Noen bilder av hvordan det så ut der:)
Fant noen få ting som måtte bli med meg hjem; noen glass, en hvit gryte og 3 figgjo tallerkner to av dem grete. 

Syns den grønne var så kul!! desverre så fant jeg ikke koppen som hører til.. men funker med eggeglass eller vanlig glass også:)



Eller kanskje en liten skål med dip?? hmmm mye man kan gjøre:)

Ønsker alle en herlig mandag!

Klem fra Kine

7 kommentarer:

  1. Så kjekt du vil være med på min Give Away og følge meg videre.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Å sånn bruktsjapper, er så morsomt å se i.. selv om det er mye rot og skrot, finner man ofte noen skatter:)
    Den grønne tallerken var skikkelig fin:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. hei,
    ja det måtte være litt av en opplevelse den sjappa der,
    fine ting du fant.
    ha en fin mandag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Oj..Denne sjappa såg spennande ut!
    Kom heim med fine ting og;)

    Takk for slike fine ord frå deg♥

    God mandag:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Enig med Astrid :-) så veldig spennende ut :-) Mye fint du har funnet deg :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig at du kom over bloggen min. Jeg tror jeg kjenner deg igjen fra Barbu:)
    Verden er ikke stor her på nett heller, hehe:)
    Bor du i Arendal nå eller? Synes kanskje det var langt å kjøre helt til vrådal kun for en bruktbutikk:) Selv om det er der de virkelig gode skattene er!:)

    SvarSlett
  7. Elsker bruktbutikker ;))

    Flotte funn du hadde fått med deg hjem!

    La meg til som følger her ;)

    Klem

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥