08 februar 2011

Give away!!!

Vil ha en liten give away inne hos meg nå, så hiv deg med!!!

Reglene er veldig enkle:

*1 lodd for kommentar under her
*1 lodd for å bli følger
*1 lodd for å linke med bilde på siden din
 
Så du kan få tilsammen 3 lodd!
Hvis du ikke har blogg så er ikke det noe problem, bare skriv mail adresse så jeg kan få tak i deg hvis du skulle vinne!

Denne gangen vil jeg ha 2 premier
1 premien er to lysestaker og hjerte fra ib laursen + en liten hjemmelaget gave:)
2 premien er en liten hjemmelaget gave:)



Det hjemmelagde er ikke lagd enda så har ikke noen bilder. Men skal bli noe fint noe:)

Linker dere vil jeg at dere bruker bildet under her.





Trekningen er 15 mars, så håper mange blir med!!

Lykke til!

klemmer fra Kine

50 kommentarer:

  1. Åh så spennende med giwe away! Jeg tar følgelig 3 lykkelodd...

    ønsker deg en fin fin kveld...

    SvarSlett
  2. Jeg er gjerne med, og trekker tre lodd:) Kjempeskjønne lysestaker!

    Ha en fin uke:)

    Vennlig hilsen Toril

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Jeg vil selvfølgelig være med, å trekker 3 lodd:) Er helt sikker på at det du skal lage, blir kjempe fint, du er jo så flink:)
    Nydlige lysestaker:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Vil gjerne være med på din flotte Give Away.
    Prøver lykken med 3 lykkelodd.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  5. Er såklart med! Har en sånn hjertelysestake fra før så hadde gjort seg med disse matchende ;) -Men gråter ikke over å vinne noe fint hjemmelaget heller, *ønske, ønske* så klinker til med 3 lodd :) *♥*

    SvarSlett
  6. Tusen takk for super koselige kommentarer på bloggen min.... jeg blir gjerne m på give swatch.... klem

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med på give away hos deg. Fine premier du har. Jeg trekker to lodd og skal fortsette og stikke innom hos deg.
    Har funnet mange fine idèer her inne hos deg.
    Ha en fortsatt fin uke!
    Pernilla

    SvarSlett
  8. 3 lotter.
    Har blivit följare och länkat till min blogg.
    Kicki

    SvarSlett
  9. 3 lodd til meg! Hurra! Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  10. Søte premier! Jeg tar gjerne to lodd :)

    SvarSlett
  11. Så morro! Elsker give aways, spennende gave også!
    Trekker 3 lodd av hatten og håper på vinnerlykke!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  12. Var nede hos dere i dag, og så de hjertene med glassperler, og de var nydelige !!!!! Klem fra Svigers <3

    SvarSlett
  13. ♥ Jeg blir med og tar 3 lodd ♥

    Kjempe søt premie da :)

    Klem Tina

    SvarSlett
  14. jeg er gjerne med og tar 1 lodd :):) tvi tvi:) ha en fin torsdag:)

    SvarSlett
  15. Er med på ett lodd jeg:) Fine premier, fin blogg;)

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg da :) Fin blogg :)

    SvarSlett
  17. Så koselig give away! Fant deg inne hos Mies mirakler, og vil veldig gjerne bli med med to lodd. Har linket deg opp inne hos meg, og sender en god helg- hilsen her. :)

    SvarSlett
  18. Så fine ting! Jeg blir gjerne med og tar et lodd. Ta turen inn på bloggen min, så kan jo du prøve lykken i min give away om du har lyst.
    Ha en deilig helg! :-)

    SvarSlett
  19. Så nydelig giveaway. Jeg er med og tar 3 lodd. Følger deg fra før og har lenka her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-livet-pa-kvasseberget.html

    God helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  20. Vil gjerne være med på din flotte Give Away

    1 lodd og tvi,tvi

    ingerkatrine@yahoo.com

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  21. Fine premier! Nøyer meg med ett lodd jeg da.............

    Hilsen fra
    prusseluskan59@hotmail.com

    SvarSlett
  22. For noen fine premier! Er veldig spent på det hjemmelagde :)
    Jeg blir gjerne med i konkurransen din, og tar 3 lodd :)
    Har en giveaway gående på bloggen min også, bli gjerne med om du har lyst!
    klem

    SvarSlett
  23. Flot give-away - jeg ta'r 1 lod.

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med!
    Flotte gaver!
    Hørtes spennende ut med noe hjemmelaget...
    3 lodd takk!
    Anne

    SvarSlett
  25. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på din give away!
    Fin marius genser(:
    3 lodd på meg da.

    Mvh Renate

    SvarSlett
  26. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter (kommentar + länk) Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/15-mars-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  27. Hei, så spennende. Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  28. 2 lodd til meg!! :):) Fin blogg!!

    SvarSlett
  29. 3 lodd til meg... juhu... spennende!!! klem

    SvarSlett
  30. Veldig koseleg blogg, og veldig fine ting på give away:-) Eg vil gjerne ha eit lodd! Bloggar ikkje sjølv, men les mange!
    beste helsing camillash@tussa.com

    SvarSlett
  31. 3 lodd her!:) spennende! Så nydelige premier da:)
    Ønsker deg en fin helg!
    Kari-Anne

    SvarSlett
  32. Blir så gjerne med på give away!
    Ønsker meg 2 lodd, (linker).

    Håper du får ein fin søndag!

    Klem,

    SvarSlett
  33. Koselig!
    Jeg ønsker meg et lodd,tvi,tvi!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  34. Hei
    Jeg vil gjerne være med her
    legger meg som følger, så da blir det 2 lodd til meg
    Klem Marianne

    SvarSlett
  35. fin blogg du har=) jeg blir gjerne med og tar 3 lodd=)

    SvarSlett
  36. spennende
    prøver meg med tre lodd
    ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  37. Kjempe fin give away:)
    Jeg er med og tar tre lodd:)
    God helg
    Camilla

    SvarSlett
  38. Så klart blir jeg med i trekningen!
    2 lodd til meg.
    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  39. Hei. Tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  40. Hei.
    Jeg blir gjerne med på din give away. 2 lodd på meg takk :O)

    SvarSlett
  41. Heihei!
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd :)
    Supersøt gevinst!
    Fortsatt god helg!
    Klem Anette

    SvarSlett
  42. Heisan :)
    Blir gjerne med på giveawayen din, og prøver lykken med 1 vinnerlodd ;) Kjempefine premier du har!
    Har en giveaway inne hos meg også om du vil være med?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  43. Ååå for en fin premie:D
    Og en kjempe fin blogg! Første gang eg er her inne og trekker to lodd for eg vil gjerne følge deg videre:D

    SvarSlett
  44. Så söta priser, jag tar gärna en lott och hoppas på tur!!
    Britt

    britt.jonesig@telia.com

    SvarSlett
  45. Føste gangen jeg er på din blogg. Blir gjerne med.
    3 lodd på meg.
    ha en herlig dag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  46. Jeg er veldig spent på det som er hjemme laget, og det andre er super fine ting. Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre og kan få 2 lodd. Mvh Thora.

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥