07 oktober 2010

shopping..

I går var jeg og mamma rundt i ALLE bruktbutikkene som var å finne her i byen, det jeg endte med å kjøpe var en lampe som jeg så for meg kunne bli veldig fin..
 Så da var det å skrubbe og spraye...




Planen var å ha en hvit lampeskjerm på den, tror det kan bli ganske bra. :)
Lampen kjøpte jeg for 30 kr og fant en lampeskjerm idag til 20 kr, så har fått meg en ny lampe til 50 kr :) er ganske så fornøyd jeg.
Ble det ikke bra? blir nok enda bedre med pære i da ;)

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Kine :)

6 kommentarer:

  1. Så flott den ble! Gamle ting kan virkelig bli som nye ja :)
    Takk for koselig kommentar hos meg! Så hyggelig at du vil følge bloggen min :)
    Flott blogg du har!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Heisan, tusen takk for hyggelig kommetar hos meg.
    Lampa ble knall lekker. Sink husene er bare nydelige. Ha en skjønn helg

    klem fra Ine

    SvarSlett
  3. hei,
    så heldig du var med den lampa,du har all grunn å være fornøyd,riktig lekker ble den..
    koselig bilde.
    ha en god natt,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Du er flink du jenta mi :)
    Tror jeg må lære litt av deg ;)
    For den lampa ble jo kjempe fin :))

    Ha en nydelig helg.
    Klem Tina

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Tusen takk for koselig kommentar:)
    Synes du har en kjempe fin blogg, og kommer nok til å titte innom igjen:) Så fin den lampen blei, skulle ønske jeg var flink til å se hvordan ting kan bli:) Den var ihvertfall kjempe lekker og så billig da:) Ha en super helg:) Hilsen meg

    SvarSlett
  6. Hei vennen..Synes bloggen din er super:)Håper dere koser dere i helga..Håper vi snart kan få tid til å treffes:)Klem

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥