27 januar 2011

deilig morgen!

Ute er det -7, blå himmel og sola skinner, NYDELIG!!
Jeg sitter inne med strikkeriene mine, fyr i ovn og tente lys, og nyter morgenkaffien:) Det er noe av det som får meg til å slappe godt av og nyte morgenstunden!
Blir også på godt humør av å se på den nydelige rosebukketten som min kjære kom hjem til meg med i går.






Idag er det nøyaktig en uke til min permisjon er ferdig og jeg begynner i jobb igjen, syns det er rart at tiden har gått så fort!
Da skal min kjære være hjemme i 10 uker og kose seg med minsten.

Ønsker alle en herlig dag!

5 kommentarer:

  1. hei på deg,
    så koselig du har det på morran da,
    fine sokker du strikker,
    ja kan tenke meg at permisjons tiden har gått fort,
    årene flyr avgårde,hvor blir de av..?
    -11 her nå..bbrrrr å kaldt, må være med silje til tannlegen i dag,så best å kle seg godt.
    ha en koselig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Det høres helt nydelig ut vennen♥
    Deilig med en rolig morra, kan jeg tenke meg.
    Her er jo begge ungene hjemme og er syke, heldigvis ikke noe feber nå, men den kommer vel.
    Var kjempe koselig i går ♥
    Gleder meg til neste gang :)

    Og rosene var kjempe nydelige ♥

    Ha en kjempe flott dag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  3. For en skjønn rosebukett du har fått. Skjønne farger.

    Så flink du er til å strikke, missunner alle dere som er så flinke og kreative

    God Torsdag fra Thea

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har fått blomster, sånne gester er såå koselige :-)

    Nyt resten av permisjonen, jeg kan tenke meg at det er rart...

    Nydelig den sokken du har strikket :-)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Heldige du som får roser av mannen ♥ Det er en fiiin ting;)

    Nyt siste tiden av permisjonen, og jeg tenker nok at det skal bli godt og komme ut og jobbe litt etterhvert og, selv om det sikkert blir litt rart med en gang;)

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Kjempe koselig at du legger igjen en kommentar her hos meg ♥